15.6.14

Wish List: JUNE 2014

Vandaag wil ik jullie mijn wish list voor de maand juni laten zien. Deze keer zijn het niet zo heel veel dingen omdat ik pas geleden geshopt heb. De producten zijn kleren, accessoires, schoenen & make-up.


1. Topje van de H&M, 20 euro, leuk voor bij een festival.
2. Denim short van de monki, 35 euro. Gewoon een basic shortje, altijd handig!
3. Platform Shoes van de boohoo, 35 euro. Vind het holographic echt een musthave!
4. Body chain van etsy.com , 11 euro. Maakt je outfit echt af!
5. Macramé bag van de h&m, 20 euro. Festival musthave.
6. Maxi dress van de zalando, 33 euro.
7. Nars Creamy Concealer, 21 euro. Ik veel video's gezien, lijkt me een goeie!
8. Highlighter van de Elf, 7,39, voor de zomer wil iedereen wel een mooie glow!


Dit waren de spullen die ik graag wil hebben en ga proberen aan te schaffen!


Have a nice father's day!
xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten